اسرار داشتن شکمی صاف و تخت | رژیم غذایی

راز داشتن شکمی تخت و کوچیک

امروزه اکثرا به دنبال شکمی صاف و دلپذیر هستن اما به دلیل داشتن تغذیه ناجور حتی کسائیکه لاغر هم هستن دچار چاقی در ناحیه شکم هستن که به طور کامل به تغذیه اونا برمیگرده که ما دراین قسمت از سایت میهن تاز چند مورد مهم اونو نام می بریم.لطفا با ما همراه شید.

مصرف برنج و نون واسه شام یکی از عوامل مهم در چاق شدن در ناحیه شکمه.

نبود خوردن صبحونه کافی دلیل می شه که در وعده ناهار به دلیل گرسنگی دوبرابر غذا بخوریم.

خوردن سس ، نوشابه ، دلستر موقع غذا یا زمان دیگری موجب چاقی میشه.

نداشتن جنب و جوش کافی و ورزش نکردن مانع از سوختن کالری در بدن می شه.

استرس زیاد و نجویدن غذا هم تاثیر زیادی در چاقی مخصوصا در ناحیه شکمی داره.

اما اگه با حذف عاداتی که به اون در بالا گفته شد و مواردی که در ادامه به اون میپردازیم عمل کنین در کوچیک شدن شکم و داشتن شکمی صاف به شما کمک زیادی می کنه.

روغن زیتون در رژیم غذایی روزانه خود بذارین.

آب کرفس در هفته ای سه روز استفاده کنین.

تخم کتون رو دم کنین و بخورین.

زنجبیل رو با عسل استفاده کنین.

سرکه سیب استفاده کنین.

دارچین رو با عسل بخورین.

صبح ناشتا کندر بجوید.

چای سبز استفاده کنین.

 

.

منبع : mihantaz.com

جمع آوری به وسیله بخش رژیمای لاغری ، رژیمای چاقی سایت

  • مطالب در رابطه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *