مواردی که هرگز نباید در مصاحبه بازاریابی دیجیتال خود انجام دهید

مصاحبه کردن همیشه یک تجربه عصبی است ، به خصوص اگر در حال انجام مصاحبه برای نوع جدیدی از شغل هستید و به مهارت های خود کاملاً اعتماد به نفس ندارید. اما هنگام آماده شدن برای مصاحبه بازاریابی دیجیتال ، مواردی وجود دارد که می توانید و باید انجام دهید تا خودتان را آماده کنید ، و همچنین تعدادی از مواردی که هنگام مصاحبه باید از آنها جلوگیری کنید.

اعتماد به نفس

درست همانطور که مواردی وجود دارد که باید بگویید و روشهایی که باید در طول مصاحبه به آن عمل کنید ، همینطور مواردی وجود دارد که باید کاملاً آنها را از بین ببرید ، و روشهایی که باید از عمل خودداری کنید اکثر آنها عقل سلیم هستند ، اما برخی از موارد مهم نیز مربوط به بازاریابی دیجیتال هستند که باید در طول مصاحبه خود به خاطر بسپارید ، و امروز می آموزید که آنها چیست.

دیجیتال

درباره شرکت نادان نباشید

همانگونه که آژانس های بازاریابی دیجیتال افرادی را می خواهند که دارای اشتیاق و رانندگی باشند ، بازیکنان تیم را نیز می خواهند که به رشد و موفقیت شرکت اهمیت دهند. با تحقیق آژانس قبل از مصاحبه ، می توانید نشان دهید که چرا اهداف و مهارت های شما مطابق با آنچه آژانس می خواهد انجام دهد ، نشان می دهد که شما کاندیدایی هستید که می توانید به آنها در رسیدن به اهداف خود کمک کنید و از این امر آگاه باشید. بطور کلی شرکت

یک آژانس نمی خواهد نامزدی را استخدام کند که چیزی در مورد شرکت نمی داند و قبل از مصاحبه به اندازه کافی برای تحقیق در مورد آن اهمیتی ندارد ، بنابراین شما باید با کمی دانش نسبت به افرادی که می خواهید با آنها کار کنید مسلح شوید. . فقط بخاطر داشته باشید که مصاحبه فقط مربوط به آنها نیست که درباره شما می آموزند: این به شما نشان می دهد که درباره آنها می دانید و چرا مناسب هستید. در اینجا چند مورد است که شما باید قبل از مصاحبه در مورد شرکت بدانید:

استخدام

     

  • محصولات و خدماتی که ارائه می دهند
  •  

  • چالش های پیش روی آنها
  •  

  • انواع مشتریانی که به آنها خدمات می دهند
  •  

  • رقابت آنها چه کسی است
  •  

  • دستاوردهای گذشته آنها
  •  

  • بیانیه رسالت آنها
  •  

  • چه نقشی را می طلبد

کور نشوید

بازاریابی دیجیتال زمینه ای بسیار تخصصی و با اصطلاحات ، فناوری و معیارهای خاص خود است و شما باید قبل از مصاحبه چیزی در مورد این موارد بدانید. این بدان معنا نیست که شما باید کل مصاحبه را به دور جارگون صرف کنید ، بلکه باید با مباحث مهمی مانند تماس با عمل ، کلیک بر روی و نرخ گزاف گویی ، تبدیل و اینکه چرا سئو محلی سئو سؤالات آینده است آشنا شوید.

این به معنای این نیست که شما باید یک متخصص باشید و همه چیز را در مورد بازاریابی دیجیتال بدانید بلکه می دانید که باید تجربه کافی و یک درک اساسی از این عمل را داشته باشید تا بتوانید با اطمینان درباره آن بحث کنید.

اما تظاهر نکنید که چیزهایی را که نمی دانید ، بدانید ، یا اینها

گفته می شود ، بسیاری از اصطلاحات ژرفونی وجود دارد که در بازاریابی دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد ، اما باید در برابر وسوسه وانمود کنید که وانمود می کنید یک اصطلاح یا یک آمار را می شناسید ، یا وقتی که آن دانش را ندارید ، با یک فناوری خاص آشنا هستید. .

برای یک چیز ، شما ممکن است به دروغ گرفتار شوید ، و این بسیار سخت تر از این خواهد بود که فقط به اعتراف در جبهه بپردازید که نمی دانید. علاوه بر این ، صداقت معمولاً بهترین سیاست ، به ویژه در مورد کارفرمای بالقوه است. و در آخر اینکه ، دانستن چیزی چیزی نیست که از آن شرم آورید ، بلکه فرصتی برای یادگیری چیز جدید است و اگر از این شانس ها برای گسترش پایه دانش خود استفاده کنید ، هر کارفرمای تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

نکته بازاریابی دیجیتال : تمایل به یادگیری مادام العمر یکی از مهمترین صفاتی است که یک بازاریاب موفق دیجیتال می تواند داشته باشد ، بنابراین همیشه خوب است که نشان دهید شما مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستید.

از پیشنهادهای خود نترسید

بازاریابی دیجیتال همیشه به بهبود عملکرد و بهینه سازی نتایج اختصاص داده شده است ، بنابراین اگر مناطقی را مشاهده می کنید که آژانس می تواند تلاش های دیجیتال مارکتینگ خود را برای خود بهبود بخشد ، در صورت تمایل به ذکر توصیه های خود بپردازید.

به عنوان مثال ، شاید متوجه شده باشید که این شرکت حضور گسترده ای در رسانه های اجتماعی ندارد و می توانید چند روش پیشنهاد دهید که بتوانند دسترسی آنها را افزایش دهند. این نه تنها نشان می دهد که شما تحقیق خود را در زمینه شرکت انجام داده اید ، بلکه نشان می دهد که شما هم تحلیلی هستید ، به موفقیت شرکت اهمیت می دهید ، به آنچه در انجام کار نیاز دارید ، و این که شما برای کمک به دیگران در بهبود تلاش می کنید.

از تجربه یا موفقیت های گذشته خود خجالتی نباشید

مصاحبه وقت شما برای درخشش است و این بدان معناست که توضیح دهید که چرا کاری که در گذشته انجام داده اید شما را به کاندیدای ایده آل برای آینده تبدیل می کند. بسیاری از افراد راحت نیستند که شاخهای خود را ببندند ، اما مصاحبه وقتی انجام می شودتمام توقف ها را بیرون بکشید و توضیح دهید که چگونه کارهایی که قبلاً انجام داده اید به دیگران کمک کرده اند تا موفقیت پیدا کنند. به آنها بگویید که چرا برای شرکتی که در حال مصاحبه با آن هستید ، مناسب بوده و چگونه مهارت و دانش شما مطابق با نیازهای شرکت است.

بهترین راه برای تهیه این کار نیز ساده ترین است: قبل از مصاحبه ، رزومه خود را بخوانید تا خود را در مورد دوره هایی که گذرانده اید ، دانشی که به دست آورده اید ، شغل هایی که داشته اید ، تجربیاتی که قبلاً کرده اید ، تازه کنید. از طریق کارهایی که در گذشته انجام داده اید برای کمک به آژانسها یا کارفرمایان دیگر برای رسیدن به پتانسیل های خود.

Blasé نباشید

اشتیاق و درایو ویژگی های اصلی در حرفه ای های موفق در بازاریابی دیجیتال است ، بنابراین می خواهید گرسنگی خود را برای دانش ، تمایل شما برای یادگیری مهارت های جدید و عشق خود به همه چیز در بازاریابی دیجیتال به نمایش بگذارید. به نظر می رسد در بعضی مواقع خنک نیست ، اما این یکی از آنها نیست. نشان دهید که مشتاق هستید ، که به آن علاقه دارید و علاقه دارید زیرا افراد پرشور کسانی هستند که انگیزه و انگیزه لازم برای رفتن به مایل اضافی را دارند.

نکته متخصص : آوردن نمونه کار شما یک روش عالی برای نشان دادن چقدر پرشور شماست. حتی اگر تجربه قبلی در زمینه بازاریابی دیجیتال ندارید ، می توانید از یک وبلاگ شخصی برای برجسته کردن مهارت های نوشتن مطالب ، SEO و مهارت های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

مبهم نباشید

آنها می گویند شیطان در جزئیات است و در حالی که شما باید در مصاحبه خود دردهایی را متحمل شوید ، باید تلاش کنید تا جزئیات کافی در مورد تجربیات ، دانش و مهارت های خود را ارائه دهید تا مصاحبه کننده تصویر کاملی را کسب کند. از نظر توانایی های شما با این حال ، این تا حدودی یک عمل متعادل کننده است ، زیرا با اینکه می خواهید جزئیات زیادی را ارائه کنید ، می خواهید ساده و مطابق جواب های خود باشید. در مورد مهارت ها و تجربه های مربوط به خود واضح باشید و این موارد را به هم گره بزنید که چرا آنها را برای موقعیت فعلی مناسب می کنند.

نکته مصاحبه : در مصاحبه از رزومه خود به عنوان اصطلاح استفاده نکنید. اگر از شما خواسته شده جزئیات را ارائه دهید ، فقط آنچه را که در حال حاضر روی کاغذ است را تکرار نکنید یا آن را ارجاع نکنید. درعوض ، ایده هایی را که در مورد رزومه شماست ، بکارید و از مصاحبه به عنوان فرصتی استفاده کنید تا تجربیات و مهارت های گذشته خود را با نقشی که آژانس برای تکمیل آن متصل می کند ، استفاده کنید.

ایده

نتیجه گیری

هنگامی که برای مصاحبه خود آماده می شوید ، از رزومه کاری خود استفاده کنید ، در این شرکت تحقیق کنید ، بدانید که در مورد چه چیزی صحبت می کنید و بدانید که مهارت ها و تجربیات شما برای بازی در نقش مناسب است. هرگز بدون انجام تحقیقات سنگین در مورد شرکتی که در حال استخدام است ، مصاحبه نکنید ، زیرا این امر نشان می دهد که اگر شما چیزی در مورد شرکت نمی دانید ، در حالی که آماده بودن نشان می دهد که شما مراقب باشید ، مراقب باشید ، و مایل به تلاش سخت کار هستید.

به همین ترتیب ، شما باید دانش خود را در مورد بازاریابی دیجیتال – از جمله اصطلاحات و بهترین روشها – به ویژه اگر در این زمینه تجربه زیادی ندارید ، مساعد کنید. با این حال ، وقتی در مصاحبه هستید ، وانمود نکنید که اصطلاحات و مفاهیمی را که فقط برای نشان دادن نیستید درک می کنید.

سرانجام ، درباره اینکه شما چه کسی هستید ، چه کارهایی را انجام داده اید و چه کارهایی انجام دهید ، بسیار واضح باشید ، به خصوص که به بنگاهی که استخدام می شود مربوط می شود ، و یک راه برای انجام این کار ، ارائه پیشنهاداتی در مورد چگونگی شرکت خود است. قادر به بهبود تلاش های دیجیتال مارکتینگ خود است.