چگونه رهبران می توانند موفقیت فروش اجتماعی را اندازه بگیرند

با ۹۰٪ شرکتهای برتر که از فروش اجتماعی برای همکاری با چشم انداز و پیشران درایو استفاده می کنند ، این استراتژی عملی است.

در حالی که ممکن است ارتباط با افراد آنلاین آسان به نظر برسد ، هنر درگیر کردن به روشی وجود دارد که اتصالات را به سرب تبدیل کرده و به فروش منجر شود. علاوه بر این ، سازمان ها باید اندازه گیری کنند تا موفقیت آن را اندازه گیری کنند تا بدانند چه عواملی کار می کند و چه چیزی برای اطمینان از موفقیت فروش اجتماعی نیست.

در حالی که اندازه گیری عملکرد با استفاده از شاخص فروش اجتماعی در لینکدین می تواند بینش موفقیت یک فروشنده را ارائه دهد ، تنها کارایی یک بستر را می سنجد. معیارهای فقط از یک سکوی چیزی در مورد معیارهای دیگری به شما نمی گویند.

بنابراین ، سازمانها باید روش گسترده تری برای سنجش موفقیت کلی فروش اجتماعی خود داشته باشند. رهبران باید فروش اجتماعی خود را به صورت استراتژیک برنامه ریزی کنند ، معیارهایی را برای سنجش دستاوردها داشته باشند و برای تنظیم استراتژی هایی که ارائه نمی دهند آماده باشند.

برنامه ریزی

رشد شبکه های اجتماعی

در حالی که شبکه های اجتماعی از نظر اندازه و ارتباط بیشتر با آنها و تأثیرگذاری بر چشم اندازهای مناسب کمتر اهمیت دارند ، برای رشد کانال مزایای آن وجود دارد.

نکته اول این است که فعالیت های اجتماعی به میزان بیشتری رسیده و شانس ابتلا به محتوای ویروسی را افزایش می دهد. تولید محتوا که افراد می خواهند با همکاران خود به اشتراک بگذارند ، دسترسی به یک تجارت را گسترش می دهد و بر اعتبار حرفه ای آن تأثیر می گذارد. مزیت دوم بازی اعداد است. هرچه افراد بیشتری به فروشندگان خود دسترسی پیدا کنند ، احتمال ایجاد ارتباط بیشتر می شود.

ابزار فروش اجتماعی مانند لینکدین ، Twitter و Facebook توسط بیش از ۷۰٪ از متخصصان فروش استفاده می شود. این اشکال از فناوری فروش برای ایجاد روابط استفاده می شود و فروشندگان با مهارت های عالی در زمینه فروش اجتماعی ، ۵۱٪ بیشتر از اهداف خود برای دستیابی به اهداف خود استفاده می کنند. از شبکه های اجتماعی می توان برای ایجاد روابط تجاری جدید و جدید استفاده کرد و به متخصصان فروش کمک کرد که منجر به تولید جدید شوند.

فعالیت CRM اجتماعی

برای اینکه فروشندگان به درستی از شبکه های اجتماعی استفاده کنند ، باید اطمینان حاصل کنند که تمام فعالیت ها ثبت شده است. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) محکم که شامل یک زمینه “شبکه اجتماعی” است ، نشان می دهد که از کجا به دست می آیند و تأثیر رسانه های اجتماعی بر سرب. CRM می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا ردیابی هر چه مدت تیم فروش با مشتریان خود در تماس باشد و اقدامات پیگیری را برنامه ریزی کند.

استفاده از CRM نه تنها به پیگیری راهنماها و اندازه گیری مکان هایی که از طریق آن به مشتری تبدیل می شوند کمک می کند ، بلکه به ارائه بینشی در مورد مکان و چگونگی تماس با مشتریان نیز کمک می کند. به عنوان مثال ، با نظارت و ردیابی منجر به CRM ، فروشندگان می توانند یک چشم انداز را در توییتر فعال کنند و به خوبی به دارایی های ویدیویی در یوتیوب پاسخ دهند. این سطح بینش ، مشتریان را در مرکز فعالیت فروش اجتماعی قرار داده و ردیابی و محک ارتباطات رسانه های اجتماعی را با استفاده از ابزارهایی که بصورت استاندارد در سراسر شرکت انجام می دهند ، آسان می کند.

وقتی نوبت به رهبری می رسد که موفقیت فروش اجتماعی را اندازه گیری کند ، یک گزارش ماهانه یا سه ماهه از CRM می تواند به شناسایی چه چیزی شبکه ها موفقیت را نشان دهد ، با استفاده از چه فعالیتی برای سرمایه گذاری در فعالیت هایی که کار می کنند و تجدید نظر یا متوقف کردن مواردی که انجام نمی دهند کمک می کند. .

سرمایه گذاری

مدیریت مبتنی بر حساب (ABM)

بیش از ۹۰ of بازاریابان معتقدند که بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) برای بازاریابی و ترازی فروش بسیار مهم است. با تبدیل شدن سریع استراتژی B2B به انتخاب ، سازمان در حال افزایش است زیرا ABM تلاش تیم را در جذب ، تعامل ، تبدیل و اندازه گیری بالاترین ارزش حساب متمرکز می کند.

رهبران با اندازه گیری میزان مشارکت در فعالیتهای ABM ، می توانند اثربخشی آنها و همچنین نوع محتوا را درگیر کنند. نظارت بر ABM به تجارت اجازه می دهد تا اثربخشی کمپین های مختلف را اندازه گیری کرده و آنها را بر این اساس تنظیم کند. اندازه گیری ها شامل:

     

  • پوشش – درصد از نامهای کلیدی در حسابهای هدف که شما اجازه بازاریابی و درصد حساب هدف مشخص شده در بخش هدف را دارید
  •  

  • نامزدی – تعامل با و زمان صرف شده برای پاسخ به فعالیتهای بازاریابی (به عنوان مثال بارگیری ، نرخ کلیک ، بازدید از صفحه)
  •  

  • نفوذ – اندازه گیری طول چرخه فروش که درمقابل هزینه ABM قرار دارد
  •  

  • >

بازگرداندن ه – درآمد خود را با فعالیت های ABM در حساب های هدف مرتبط کنید

استفاده از یک استراتژی ABM هدفمند و قابل اندازه گیری ، به مشاغل کمک می کند تا مصرف کنندگان خاص را هدف قرار دهند و محتوایی را که احتمالاً با آنها درگیر هستند ، عرضه کنند. این ارتباطات بین تجارت و مصرف کننده را باز می کند و منجر به تبدیل مشتریان بالقوه می شود.

در حالی که ۹۲٪ از شرکتها ارزش ABM را تشخیص می دهند ، فقط یک پنجم بیش از بیش برنامه های کامل را اجرا کرده اندیک سال – Demandbase

این توییت

محتوا

یک راه عالی برای ارتباط با و پرورش چشم اندازها از طریق مطالب مربوطه است. بنابراین ، فروشندگان باید تعامل با محتوا را در قالب لایک ، سهام و نظرات دنبال کنند تا ببینند چه طنین انداز می شود. این اطلاعات برای ایجاد بیشتر این نوع محتوا به بخش بازاریابی قابل بازگشت است.

اگرچه کلیشه می گوید “محتوای پادشاه است” همه محتوا به طور برابر ایجاد نمی شوند – با اندازه گیری مشاغل نامزدی می توانند اطمینان حاصل کنند که محتوای آنها برای آنها کار می کند و آنها فقط به خاطر محتوا ایجاد نمی کنند.

محتوا چیزی بیش از کلیک و لایک است. رهبران باید اطمینان حاصل کنند که محتوا و تعامل از نمره کیفی نیز برخوردار است که نشان دهنده رسالت و پیام سازمان است. بنابراین اگر ممتد گربه ممکن است ویروسی شود ، مگر اینکه در تجارت مواد غذایی حیوان خانگی باشید ، این امر ممکن است مربوط به موارد احتمالی نباشد.

با درک آنچه در محتوا کار می کند ، مشاغل می توانند منابع فروش اجتماعی خود را بر روی کانال ها و محتواهایی که منجر می شود به جای ماندن در یک سکو به دلایل کمتر ملموس متمرکز کنند.